Kom ook naar het Dream Event! Een prachtige bijeenkomst op 15 december.

Wat we doen

Wat we doen

Wij geloven dat goed christelijk onderwijs en liefdevolle zorg en opvang een springplank is naar een toekomst zonder armoede. Hiermee doorbreekt Victory4All de negatieve spiraal van armoede voor deze kwetsbare kinderen.

Peuter- en kleuterschoolNoah's Ark 

Een liefdevolle omgeving en een stevige basis voor de allerkleinsten.

Noah's Ark

BasisschoolKing's College 

Goed christelijk onderwijs met aandacht voor een brede ontwikkeling.

King's College

Voortgezet onderwijsKing's College High School 

Kwalitatief goed vervolgonderwijs met nadruk op persoonlijke groei.

King's College High School

Speciaal onderwijsRainbow School 

Een liefdevolle omgeving voor onderwijs en training voor kinderen met een beperking.

Rainbow School

Levens- en vaktraining Skills Centre 

Jongeren met een beperking of afstand tot de arbeidsmarkt krijgen training in levens- en werkvaardigheden.

Skills Centre

Speciale opvang en zorgRainbow Angels 

Dagopvang waar kinderen met meervoudige beperkingen liefdevolle zorg en specialistische begeleiding krijgen.

Rainbow Angels

PleeghuizenVictory4All Homes 

Een veilig thuis om te genezen van trauma en misbruik voor uit huis geplaatste kinderen

Victory4All Homes

  • Kaapstad
  • Humansdorp
  • Jeffrey's Bay
Zuid-Afrika

Armoede is een erfenis dat
wordt doorgegeven aan de volgende generaties.

Opgroeien in armoede

Kinderen die leven en opgroeien in de sloppenwijken van Zuid-Afrika worden als gevolg van armoede blootgesteld aan verschrikkelijke situaties: honger, geweld, misbruik, verwaarlozing enzovoorts. Goed onderwijs, dat de kans op een betere toekomst vergroot, is erg duur in Zuid-Afrika en daardoor ontoegankelijk voor duizenden kansarme kinderen.

Ontsnappen uit een leven van armoede is daarom heel lastig: het is een negatieve spiraal die doorgegeven wordt aan de volgende generatie. Meestal hebben kinderen geen enkele hoop dat hun toekomst beter zal zijn dan die van de mensen om hen heen.

Feedback